Τρίτη, 9 Απριλίου 2013

Πλησιάζουν οι μέρες του αγώνα..


Ο μήνας Απρίλιος είναι ο μήνας που στοχοποιούν οι περισσότεροι ερασιτέχνες δρομείς για να τρέξουν Μαραθώνιο, άλλοι στην Ελλάδα «Αλεξάνδρειος δρόμος - Θεσσαλονίκη» και άλλοι στο εξωτερικό.
Οι μέρες λοιπόν πλησίασαν. Οι περισσότεροι από εσάς που θα τρέξετε έχετε είδη ολοκληρώσει την προετοιμασία σας και ετοιμάζεστε ψυχολογικά για τον Μαραθώνιο σας. Εφόσον ο αγώνας είναι τις επόμενες δυο εβδομάδες ο ρυθμός προπόνησης πρέπει να αρχίζει να πέφτει, τόσο σε ποσότητα όσο και σε ένταση κάνοντας μόνο αυτήν την εβδομάδα μία με δύο έντονες προπονήσεις [η μία περίπου 10 ημέρες πριν, interval λίγο πιο έντονο και η άλλη7- 8 ημέρες πριν που θα είναι τρέξιμο συνεχόμενο ελαφρά αυξανόμενο στο τέλος σε απόσταση 16 με 18km (θα πρότεινα τα τελευταία 3 με 5km να τα τρέξετε σε ρυθμό αγώνα Μαραθωνίου) ] ενώ οι άλλες προπονήσεις να είναι ελεύθερο τρέξιμο έως μία ώρα, το πολύ να κάνετε σε κάθε προπόνηση σας και 8-10 ελεύθερα ανοιγματάκια Στην τελευταία εβδομάδα το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να ξεκουράσετε το σώμα σας κάνοντας 4 προπονήσεις σε ρυθμούς ελεύθερου τρεξίματος ξεκινώντας από τη Δευτέρα με 45 έως 50 λεπτά και συνεχίζοντας τις επόμενες ημέρες μειώνοντας το χρόνο τρεξίματος.

Στο σημείο αυτό των τελευταίων 2 εβδομάδων πρέπει να προσέξετε την διατροφή σας γιατί μειώνοντας την προπόνηση μπορεί να πάρετε κάποια λίγα κιλά. Την φόρτωση των υδατανθράκων θα την κάνετε τις τελευταίες 3 ημέρες (Επίσης πρέπει να φροντίσετε να δημιουργήσετε συνθήκες ήσυχου ύπνου τουλάχιστον 8ωρου ιδιαίτερα τις τελευταίες 5 ημέρες.(αυτό θα ξεκουράσει αρκετά το σώμα σας.)
Μην υπερβάλετε προπονητικά και να ξέρετε πως ότι κάνατε ..κάνατε.. μέχρι τώρα.

Καραγιάννης Γιάννης
Γυμναστής – Προπονητής
Με ειδικότητα τον Κλασσικό Αθλητισμό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου