Τρίτη 13 Νοεμβρίου 2012

Ρεκόρ αγώνα από τον Μπετ στον 30ο Μαραθώνιο της Αθήνας


Λίγο μετά τις 11 το πρωί και ενώ το Παναθηναϊκό στάδιο ήταν "στολισμένο"  με τους χιλιάδες ανθρώπους που επέλεξαν να συμμετάσχουν κι εκείνοι στην γιορτή του 30υ διεθνή Μαραθωνίου της Αθήνας τον οποίο διοργανώνει ο ΣΕΓΑΣ, ο πρώτος νικητής στο μαραθώνιο δρόμο έκανε την εμφάνιση του. Ο Ράιμον Μπετ δύο χρόνια από τη  νίκη του στον επετειακό αγώνα, τερμάτισε σε 2.1135.

Η επίδοση του Κενυάτη αποτελεί νέο ρεκόρ διοργάνωσης, όχι όμως και διαδρομής, καθώς το 2.10.55 του Μπαλτίνι άντεξε και αυτή τη φορά. Ο Κενυάτης πανηγύρισε έντονα τη νίκη μαζί μάλιστα με τον συμπατριώτη του Κιμπέτ Κοσγκέι (2.12.20) τον οποίο και περίμενε στον τερματισμό. "Ήταν δύσκολο το ρεκόρ για να το πετύχω. Αυτή τη φορά μου φάνηκε πιο δύσκολος ο αγώνας στηνΑθήνα. Ήξερα τη διαδρομή που από τη μια βοηθούσε, αλλά από την άλλη με έκανε πολύ επιφυλακτικό με αποτέλεσμα να μείνω πίσω στην αρχή γιατί κρατούσα δυνάμεις", είπε ο νικητής της κούρσας. "Η διαδρομή ήταν δύσκολη παρόλα αυτά το ευχαριστήθηκα. Ο κόσμος βοήθησε πολύ σε όλο το μήκος της διαδρομής", είπε ο δεύτερος του αγώνα. Η τριάδα του αγώνα έκλεισε με τον Αλεξ Κιρούι (Κένυα) με 2.12.26.



Η συμμετοχή στον αγώνα του μαραθωνίου ήταν και φέτος εντυπωσιακή, καθώς περισσότεροι από 9.500 άνθρωποι επέλεξαν να παρουν μέρος στον αγώνα. Την προσπάθεια τους, βοήθησε ο καλός καιρός και ακόμη περισσότερο ο κόσμος που βρέθηκε κατά μήκος της διαδρομής.Ο 30ος μαραθώνιος της Αθήνας, ήταν η καλύτερη συνέχεια της επετειακής διοργάνωσης, πριν από δύο χρόνια και δείχνει στον υπέρτατο βαθμό την προσπάθεια της ομοσπονδίας, της ΟΕ και των χορηγών, του αγώνα.

Από ελληνικής πλευράς, ο Μιχάλης Παρμάκης (Τρίτων Χαλκίδας), όπως και το 2010 έτσι και φέτος κατάφερε να στεφθεί πανελληνιονίκης, πανηγυρίζοντας έντονα τη νίκη και να καταλάβει, την 9η θέση στο σύνολο . Ο αθλητής πέρασε τη γραμμή του τερματισμού σε 2.21.56 αρκετά μπροστά από τον Χριστόφορο Μερούση που τερμάτισε σε 2.22.10, ωστόσο βελτίωσε το ατομικό του ρεκόρ.

«Φοβόμουν τον αγώνα, επειδή στους δυο προηγούμενους αγώνες είχα εγκαταλείψει. Ευχαριστώ πολύ τον προπονητή μου Δημήτρη Θεοδωρίδη που είναι τα πάντα για μένα. Τώρα συνεχίζω να πιάσω το όριο για το Παγκόσμιο την άνοιξη», είπε ο Παρμάκης. Από την πλευρά του ο Μερούσης σχολίασε: «Η κλασική διαδρομή είναι αρκετά δύσκολη αλλά την υπερτίμησα. Κρατιόμουν κι αυτό μου στοίχησε την πρώτη θέση. Δεν πειράζει όμως πέτυχα ατομικό ρεκόρ».  Ο αθλητής από την Χίο θέλοντας να τιμήσει το νησί του, την Χίο, αγωνίστηκε με φανέλα που έγραφε 1912-2012, συμβολίζοντας την  απελευθέρωση του νησιού.

Τρίτος πανελληνιονίκης με 2.27.17 ήταν ο Γιώργος Καραβίδας: «Είμαι ευχαριστημένος διότι είχα κράμπες στη διαδρομή. Συνεχίζω αλλά δεν έχω αποφασίσει για του χρόνου. Βλέποντας και κάνοντας».

Στις γυναίκες, για πρώτη φορά η νίκη πήγε σε αθλήτρια από την Κένυα και συγκεκριμένα στην Γιάντα Κονσαλατέρ με 2.40.00, ενώ ακολούθησαν οι Στάνκο (Ουκρανια) με 2.40.07 και η Κιμέτο (Κένυα) με 2.40.28.

Στο πανελλήνιο πρωτάθλημα, η Μάγδα Γαζέα (ΑΓΕ Ζακύνθου) επέστρεψε στην αγωνιστική δράση, ένα χρόνο μετά την γέννηση της κόρης της και έδειξε να τα καταφέρνει πολύ καλά. Τερμάτισε σε 2.44.42 «Ένα χρόνο μετά τη γέννηση του παιδιού μου επέστρεψα και είμαι πολύ χαρούμενη που κέρδισα και αφιερώνω τη νίκη μου στην κόρη μου. Είχα προγραμματίσει αυτό τον αγώνα και είμαι ικανοποιημένη που πήγαν όλα καλά. Η αίσθηση να τερματίζεις στο Καλλιμάρμαρο στάδιο είναι το κάτι άλλο. Συνεχίζω τώρα προετοιμασία για τον Απρίλιο σε μαραθώνιο στο εξωτερικό με στόχο να πιάσω το όριο για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στη Μόσχα». Η δεύτερη του αγωνα Ντενιζ Δημάξη (ΓΑΣ Ιλισός) τερμάτισε σε 2.50.42 και δήλωσε: «Η Κλασική διαδρομή έχει ιδιαίτερες δυσκολίες. Είναι απρόβλεπτο το τι θα σου συμβεί, αλλά είμαι ευχαριστημένη από τον εαυτό μου και τη δεύτερη θέση». Στην Τρίτη θέση ήταν η Δήμητρα Ιορδανίδου (Ηρακλής), η οποία τερμάτισε σε 2.51.27 και δηλωσε: «Ο κόσμος αγαπάει τη διοργάνωση και ήταν πολύς κόσμος στο στάδιο και στη διαδρομή. Είμαι ευχαριστημένη από την εμφάνισή μου. Θέλω να πω ότι μαραθώνιοι υπάρχουν πολλοί στον κόσμο, αλλά αυτός είναι μοναδικός».

Το χειροκρότημα του κόσμου απέσπασαν και οι χιλιάδες μαθητές δημοτικών σχολείων, οι οποίοι πήραν μέρος στις μαθητικές κούρσες.


Αναλυτικά, όλα αποτελέσματα του αγώνα από την ιστοσελίδα της διοργάνωσης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου